E.S - La Generalitat i la Diputació posen en marxa la campanya publicitària contra els incendis forestals, FOC ZERO
La Generalitat de Catalunya, a través dels Departaments d’Interior, Relacions Institucionals i Participació i de Medi Ambient i Habitatge, juntament amb la Diputació de Barcelona, col·laboren en aquesta campanya que, com la del 2007, té per eslògan “FOC ZERO”.
La Generalitat de Catalunya, a través dels Departaments d’Interior, Relacions Institucionals i Participació i de Medi Ambient i Habitatge, juntament amb la Diputació de Barcelona, col·laboren en aquesta campanya que, com la del 2007, té per eslògan “FOC ZERO”.
L’any passat, la campanya va tenir molt bona acollida entre la població, un dels principals objectius que es volien assolir. És per això que, enguany, la campanya insisteix en els mateixos objectius: recordar als ciutadans quines poden ser les conseqüències d’un incendi forestal sobre la vegetació, sobre els ecosistemes dels nostres boscos i sobre l’activitat humana.
En la campanya d’aquest any, s’inclouen imatges d’urbanitzacions envoltades de bosc, un escenari característic del nostre país i que preocupa i condiciona a la prevenció i l’extinció dels incendis forestals.
Finalment, la campanya publicitària torna a recordar el telèfon únic d’emergències, el 112, el telèfon al que cal trucar en cas d’incendi.
En la campanya d’aquest any, s’inclouen imatges d’urbanitzacions envoltades de bosc, un escenari característic del nostre país i que preocupa i condiciona a la prevenció i l’extinció dels incendis forestals.
Finalment, la campanya publicitària torna a recordar el telèfon únic d’emergències, el 112, el telèfon al que cal trucar en cas d’incendi.