15.6.08

SPOTMANIA #2

Segona entrega de la secció dedicada al món dels anuncis de TV. Cada quinze dies gaudim de una selecció de spots publicitaris. Seguim amb les dues seccions de l'edició anterior:
Valor documental per a anuncis que tinguin missatge, substància.
Disbauxa per al que tiren per la vessant còmica de la vida, pel humor condensat en pocs segons. A gaudir-ne !



Valor Documental

Per molts llibres de pedagogia que els pares llegim, moltes teories que prediquem o molts consells sabis que donem, els nostres fills sempre aprenen del que fem. Primer per que son molt llestos i segon per que nosaltres els pares som els seus models. Així que molta cura amb el nostre comportament !



Permeteu-me que us conti una petita història:

Un pare va anar a una fira amb els seus dos fills, de 3 i 6 anys. La entrada costava 5€ per als nens de fins a 5 anys, i 10€ pels majors de 5.
El venedor li va preguntar la edat dels nens i el pare contestà: "tres i sis anys", la que tenien.
El venedor li va dir: "però no sigui tonto ! M'hauria pogut dir que tenen 3 i 5 anys i pagar la tarifa de 5€ els dos ! Però ara li hauré de cobrar més, no veu que ningú no s'hagués adonat ?
I el pare contestà: "Sí, els meus fills"

Disbauxa


Anunci de cervesa, un altre producte clàssic de la publicitat en clau de humor. En aquest cas es tracta de una de les marques liders, Budweiser; i una de les més brillants sagues de spots: els WAZZUP ! (Què passa?!). Veiem quatre dels millors d'aquesta saga...





Podeu enviar les vostres suggerències a tuetscabrils@gmail.com