La Plataforma Proseleccions Esportives Catalanes va presentar aquest mes el seu nou spot televisiu. Com cada desembre, la Plataforma engega la campanya de captació de col·laboradors (actualment n'hi ha més 5.000), una campanya que es durà a terme mitjançant anuncis en televisió i faldons en diaris del nostre país.
Després dels lemes "Una Nació, una Selecció!" i "Junts l'acabarem portant!" dels dos últims anys, enguany la Plataforma aposta pel "Volem patir", un lema que reclama la nostra intenció de poder participar en competicions internacionals i, per tant, que els nostres aficionats puguin gaudir i patir com ho fan tots els seguidors d'altres seleccions nacionals oficials.
L'espot d'aquest any recull el lema 'volem patir', escenifica la persecució que pateixen les seleccions catalanes i com a novetat incorpora la tecnologia QR que permetrà desxifrar un missatge ocult amb les càmeres dels telèfons mòbils.
L'espot d'aquest any recull el lema 'volem patir', escenifica la persecució que pateixen les seleccions catalanes i com a novetat incorpora la tecnologia QR que permetrà desxifrar un missatge ocult amb les càmeres dels telèfons mòbils.
La tecnologia QRcode. Es tracta d'un sistema -d'origen japonès- d'accés ràpid a la informació similar al codi de barres, tret que és un codi de punts en dues dimensions i que, per tant, emmagatzema més informació. Els suports d'aquest codi són múltiples, des d'un anunci de TV fins a una samarreta, i l'accés a la informació emmagatzemada es fa a través del telèfon mòbil -que ha de disposar de càmera i un programa de lectura del codi-, simplement passant-lo per davant del codi.