1.9.08

Queixes a Cabrils perquè durant l'estiu hi ha cartes que triguen un mes a arribar

El diari El Punt recull que el servei de correus a Cabrils ha tingut greus deficiències durant els mesos d'estiu. Aquesta és la protesta que ha fet arribar l'Ajuntament de Cabrils a la central de Madrid, de la qual encara no han rebut resposta. Molts veïns –sobretot, de les urbanitzacions– s'han anat a queixar al consistori perquè les cartes arriben amb un mes de retard. Des de la delegació de correus a Barcelona es qualifica el fet de «puntual», perquè hi ha carters de vacances i els substituts encara no se saben els carrers. L'Ajuntament de Cabrils rep cada dia la visita de ciutadans indignats perquè el servei de correus no funciona correctament. La regidoria de Sanitat i Consum va enviar una carta a Correus, a Madrid, per demanar explicacions per les deficiències del servei. La demanda formal es basa en dos aspectes principals: d'una banda, la demora en el repartiment del correu al municipi i, de l'altra, l'organització del servei, que provoca el tancament de l'oficina durant mitja hora. Fonts municipals volen assenyalar que «la queixa no va contra la professionalitat del personal de l'oficina de Correus de Cabrils, sinó contra la deficient organització del servei i la falta de personal mínim per cobrir les necessitats del municipi». Des de Correus, es nega que els problemes que hi ha a l'hora de fer el repartiment de cartes siguin generalitzats i s'afirma que si hi ha cartes que han trigat un mes a arribar es tracta de fets «aïllats».