2.10.07

"Fins quan hauré de callar?"

Carta al director publicada a El Punt:
Vaig assistir a la reunió de presentació de l'escola dels meus fills, a Cabrils. Quan la regidora d'ensenyament va parlar ho va fer en castellà, això sí excusant-se per no saber-se expressar en català. Molt bé, senyora regidora, però no fa falta que s'excusi, perquè suposo que vostè ja sap que per llei, no té cap obligació a parlar-lo, tan sols a entendre'l, per tant les seves excuses em semblen una manera de quedar bé o d'intentar fer llàstima als que sí fem servir la nostra llengua
mare. Davant de tot això, la meva pregunta és: no la fa reflexionar ser catalana, fer vint any que viu a Cabrils i els més sorprenent, ser regidora d'Ensenyament d'un poble de Catalunya i no ser capaç de parlar la seva pròpia llengua? Tot això sense esmentar que forma part d'un partit nacionalista i catalanista com CiU. Pensi-ho una mica si us plau, mentrestant jo, en la mesura que pugui seguiré treballant perquè aquestes «petites» cosses deixin de succeir.

Sílvia Galvany. Veïna de Cabrils