16.6.09

Nou impuls per a l.a promoció de la marca Costa de Barcelona-Maresme

Nou impuls per a la promoció de la marca Costa de Barcelona-Maresme. Les institucions públiques i privades dedicades a la promoció turística d´aquesta marca han signat un acord de col·laboració per tal de planificar conjuntament l´estratègia turística de Costa de Barcelona-Maresme. Aquesta estratègia preveu redefinir el model turístic d´aquesta marca turística, incrementar l´impacte econòmic del turisme en aquest territori, crear nous productes turístics, i millorar la competitivitat de les empreses de la zona.

L´acord ha estat signat pel director general de Turisme i president del Comitè Executiu de Turisme de Catalunya, Joan Carles Vilalta; el diputat delegat de Turisme de la Diputació de Barcelona, Carles Ruiz; el delegat al Maresme de la Cambra de Comerç de Barcelona, Jordi Ferrer; el president del Consorci de Promoció Turística del Maresme, Josep Maria Juhé; i el president de l´Associació Turística Costa de Barcelona-Maresme, Joan Campolier.
És la primera vegada que el sector públic i privat s´uneixen per tal de dur a terme una acció conjunta d´aquestes característiques. Aquest fet, a més, s´emmarca dins la voluntat de Turisme de Catalunya i la Diputació de Barcelona d´implicar el sector privat en les accions promocionals que desenvolupa.

Arran d´aquest acord, les institucions han dissenyat conjuntament un pla d´accions que tindrà com a primer objectiu posicionar la marca Costa de Barcelona-Maresme com a referent de destinació amb valor propi i, alhora, de proximitat a la ciutat de Barcelona. A més, es redefinirà el model turístic de la marca, per tal de posicionar-la com a una destinació de sol i platja amb una potent oferta complementària en turisme de cultura, natura, esport i familiar. També es pretén augmentar l´impacte econòmic del sector turístic de la comarca, especialment treballant en la creació de nous focus d´atracció turística i nous productes turístics, i augmentant la cohesió i l´equilibri territorial de l´àmbit de la marca. Finalment, es treballarà per tal de millorar el posicionament de les empreses i serveis turístics, la seva qualitat i competitivitat.
més informació >