El Consorci de Promoció Turística fa una valoració molt positiva de l'acollida que ha tingut l'oferta de lleure de proximitat presentada per la destinació Costa de Barcelona-Maresme al Saló Internacional de Turisme de Catalunya. La majoria de visitants provenien de Barcelona ciutat i de l'àrea metropolitana i el seu principal punt d'interès ha estat conèixer l'oferta gastronòmica que presenta el Maresme.
La demanda va fer exhaurir tot el material promocional que es va aportar: jornades gastronòmiques de la maduixa, jornades gastronòmiques del pèsol, la festa del pèsol de Llavaneres, el plat de Mataró i la guia gastronòmica del Maresme. El públic interessat per la gastronomia maresmenca buscava conèixer productes de qualitat, a la vora de casa.
Un altre punt d'interès va ser el de les destinacions turístiques familiars i el de l'oferta complementària que ofereix el Maresme per passar un dia de lleure grans i petits. Marineland, Illa Fantasia, Rucs del Corredor i Rucs del Far, el Bosc Vertical i el parc Francesc Macià de Malgrat de Mar van generar força expectació entre les parelles amb nens petits que es van acostar al mostrador de Costa de Barcelona-Maresme.
En canvi, el públic més jove es va sentir més atret per les rutes a peu, tant les de muntanya com les de ciutat. En aquest sentit, van tenir força acceptació les rutes modernistes i el material divulgatiu dels parcs naturals (Serralada Litoral i Montnegre-Corredor) i de les rutes de senderisme.
Destaca també l'interés que va crear la població de Sant Pol de Mar, municìpi on es roda bona part dels exteriors de la sèrie de TV3 "La Riera". Tot el material promocional d'aquest municipi (fulletons, calendaris, adhesius, pòsters...) es va exhauri
La demanda va fer exhaurir tot el material promocional que es va aportar: jornades gastronòmiques de la maduixa, jornades gastronòmiques del pèsol, la festa del pèsol de Llavaneres, el plat de Mataró i la guia gastronòmica del Maresme. El públic interessat per la gastronomia maresmenca buscava conèixer productes de qualitat, a la vora de casa.
Un altre punt d'interès va ser el de les destinacions turístiques familiars i el de l'oferta complementària que ofereix el Maresme per passar un dia de lleure grans i petits. Marineland, Illa Fantasia, Rucs del Corredor i Rucs del Far, el Bosc Vertical i el parc Francesc Macià de Malgrat de Mar van generar força expectació entre les parelles amb nens petits que es van acostar al mostrador de Costa de Barcelona-Maresme.
En canvi, el públic més jove es va sentir més atret per les rutes a peu, tant les de muntanya com les de ciutat. En aquest sentit, van tenir força acceptació les rutes modernistes i el material divulgatiu dels parcs naturals (Serralada Litoral i Montnegre-Corredor) i de les rutes de senderisme.
Destaca també l'interés que va crear la població de Sant Pol de Mar, municìpi on es roda bona part dels exteriors de la sèrie de TV3 "La Riera". Tot el material promocional d'aquest municipi (fulletons, calendaris, adhesius, pòsters...) es va exhauri