3.7.08

SPOTMANIA #3

Tercera entrega de la secció dedicada al món dels anuncis de TV. Cada quinze dies gaudim de una selecció de spots publicitaris.
En aquesta entrega, fem un repàs del que ha representat el fenòmen televisiu de la Eurocopa amb alguns dels elements més destacats.
A destacar que s'han batut els rècords de audiència televisiva a Espanya.



Especial EUROCOPA 2008

Promoció de l'esdeveniment per part de la cadena Cuatro, que ha fet un bon treball:



Animacions de Cuatro per a les pauses publicitàries dels partits basades en els jugadors Iker Casillas i Fernando Torres:



Espectacular anunci de Nike, fet després d'una enquesta feta a 300 escolars a on sel´s demanava el perquè Espanya mai no feia res en futbol:



Humor en aquestes sèries d'anuncis de Coca-Cola. S'emetia un abans del partit, un al descans i un al final, de manera alternativa:



Més humor en aquest anunci de la factoria Bassat en el que abans de la final amb Alemanya, es va emetre en llengua germànica (perquè s'assabentèssin):





Podeu enviar les vostres suggerències a tuetscabrils@gmail.com