15.7.08

SPOTMANIA #4

Quarta entrega de la secció dedicada al món dels anuncis de TV. Cada quinze dies gaudim de una selecció de spots publicitaris.
En aquesta entrega, hem fet una selecció d´alguns dels anuncis premiats en el passat festival de Cannes.





Festival de Cannes 2008


Anunci de la campanya europea de Nike Football amb l'eslogan 'Take it to the next level'. Un spot de televisió espectacular que publicita les botes T90 Laser II fet pel director de cinema Guy Ritchie, actual marit de Madonna i autor de pel.lícules d'acció com 'Lock & Stock' o 'Snatch, cerdos y diamantes'

Fet amb la tècnica coneguda com a Point of View (POV), Nike ens fa sentir com si estiguèssim a la pell d'un jugador de futbol. Es vol dónar a entendre que el jugador és Van Persie (holandès de l'Arsenal), encara que aquest té contracte amb Adidas.

Podem veure als següents jugadors: Cesc Fábregas, William Gallas, Wayne Royney, Cristiano Ronaldo, Nani, Huntelaar, Ruud Van Nistelroy, Wesley Sneijder, Rafa Márquez, Marco Materazzi, Zlatan Ibrahimovic, Ronaldinho, Bojan Krkic, Andrés Iniesta, Costinha i a l'entrenador de l'Arsenal Arsène Wenger.

La cançó és el tema Don't speak (I came to make a bang!) del grup Eagles of Death Metal.





Divertit anunci de la firma de telecomunicacions NetCom:





Anunci de Renault de la Argentina, també en clau de humor:




Anunci del web Monster, de recerca de treball.
Acaba amb la pregunta "Estàs aprofitant tot el teu potencial ?":


Podeu enviar les vostres suggerències a tuetscabrils@gmail.com